יום ראשון, 10 בפברואר 2013

על הציפורניים

באופן כללי אין לי ממש הפרדה בין לקים של חורף ללקים של קיץ, הכל הולך :)

מה שמסביר את הבחירה הראשונה שהייתה על הציפורניים שלי. באופן בלתי מוסבר ממש התחשק לי לק לבן מינוס המראה הטיפקסי שלו. הפתרון? לק לבן כבסיס + איזשהו לק גליטרי או מנצנץ מעל.
הלק הלבן הקרמי היחיד שיש לי שייך לחברת ביוטיקר בגוון מס' 35.

לק מס' 35 של ביוטיקר
המריחה:
אני אתחיל מזה שהלק נמצא ברשותי כבר לא מעט זמן, ועם זאת, זה לא הורגש לפי המרקם שלו - הלק עצמו היה נוח למריחה. בשכבה אחת הצבע מתקבל לא לגמרי אטום, אבל ללקים לבנים אפשר לסלוח על זה. מה גם שלדעתי עם שתי שכבות תתקבל אטימות מלאה. המברשת שלו היא מהסוג שאני הכי פחות מחבבת - ארוכה וצרה. גם הידית עצמה יחסית ללקים אחרים, ארוכה, מה שמקשה קצת על הדיוק.


זמן ייבוש:
זמן יבוש ממוצע, לא שמתי לב למשהו מיוחד.

עמידות:
קצת קשה לי לכתוב על העמידות שלו בגלל שהיו מעליו עוד שתי שכבות של לקים שכנראה השפיעו על העמידות יותר ממנו, אבל כבר ביום השלישי התחילו הצ'יפים.

שורה תחתונה:
למה כן? כי למרות שלק לבן חייב בכל אוסף, לא באמת שווה להשקיע בו מעבר לכמה שקלים שהוא עולה בביוטיקר. אטימות מלאה עם שתי שכבות.
למה לא? אמנם זה משהו שמשתנה לפי הטעם, אבל אני מעדיפה את המברשת שלי רחבה וקצרה.

מעל הלק הלבן שמתי לק של לוריאל, מס' 162 - silver sparkle. אין הרבה קשר בין הגוון של הלק לשם שלו - הלק הוא על בסיס סגלגל עדין עדין עם גליטרים בינוניים וצבעוניים. מיותר לציין שבלתי אפשרי להעביר את הצבע האמיתי של הלק בתמונה, אבל הוא מקסים:) אני שמתי רק שכבה אחת, למי שיש זמן וכוח - הייתי ממליצה על עוד אחת.


קשה להעביר אותו בתמונה :/
המריחה:
המברשת שלו נוחה, במידות הסטנדרטיות, תופסת כמות טובה של נצנצים, אם כי לאפקט יפה אין מנוס מכמה שכבות. 


זמן ייבוש:
מתייבש די מהר בהתאם ללקים עם נצנצים/גליטרים למינהם.

עמידות:
כאמור, בשילוב עם הלק הלבן, הופיעו צ'יפים כבר ביום השלישי. עם לק אחר בעבר גם ביום הרביעי הוא עדיין היה נראה סבבה, ככה שזה כנראה פונקציה של הטופ קוט.

הסרה:
באופן מפתיע יורד טוב למדי ולא עושה בעיות מיוחדות למרות הנצנצים.

שורה תחתונה:
למה כן? יתאים למי שאוהבת לקים עדינים ולא מודגשים מדי, נותן אפקט יפה בעיקר בשמש.
למה לא? הסיבה היחידה שאני יכולה לחשוב עליה - מי שלא מתחברת לגוונים האלה. ובעצם גם העובדה שלדעתי חייב איתו גוון בסיס אטום כלשהו.

אין הם נראים ביחד?



המשפט הקבוע של כל פוסט לקים - במציאות זה נראה יותר טוב P: ואכן, הנצנצים נראים כמו נקודות חסרות חיים, ואילו במציאות הצבעוניות חגגה (נשבעת!).


אחרי השילוב הזה רציתי כבר משהו טיפה יותר חורפי. בחרתי לק של OPI בגוון I don`t give a rotterdam (שיצא בזמנו בקולקציית הולנד). הגוון שלו הוא אפור בינוני עם שימר זהוב שמשתלב בו בצורה יפה.


פה רואים את השימר קצת יותר טוב
המריחה:
שלמות! המברשת שלו קצת יותר רחבה מבדרך כלל מה שבעיני מאפשר את ההנחה הכי מדוייקת. הפורמולה שלו מדהימה! לא סמיכה מדי ולא דלילה מדי. בגלל שהלק די בהיר, עדיין חייב שתי שכבות לאטימות מלאה.


זמן ייבוש:
לא לוקח לו הרבה זמן להתייבש.

עמידות:
4 ימים. פעם שעברה אפילו החזיק 5 יום - מה שהופך אותו כרגע ללק הכי עמיד שהיה על הציפורניים שלי אי פעם (איזה כבוד!).

שורה תחתונה:
למה כן? כי המריחה שלו טובה, הצבע מיוחד - אפור שלא נראה משעמם וקודר.
למה לא? רק אם לא אהבת את הצבע.

על הציפורניים:



אשמח לשמוע על ההתנסות שלכן עם לקים של החברות האלה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה