יום ראשון, 7 ביולי 2013

שגרת טיפוח - קיץ 2013

עכשיו שאנחנו בעיצומו של הקיץ הגיע הזמן לרענן נהלים ולעדכן את שגרת הטיפוח הקייצית שלי :)

מה נשתנה? לפוסט של שגרת הטיפוח החורפית שלי - קליק כאן.

אני אתחיל עם המוצרים שנשארו איתי מאז הפוסט הקודם.

הראשון הוא הסבון פנים של לוריאל, שעדיין לא מצאתי לו תחלופה מוצלחת ככה שאם יש למישהו הצעות, אני אשמח לשמוע.
מוצר נוסף שנשאר איתי הוא המסיר איפור עיניים של קרליין, שאני והוא בלתי נפרדים כבר תקופה מאוד מאוד ארוכה.

היות ובקיץ הפנים שלי (עור מעורב/שמן בקיץ) זקוקות למשמעותית פחות לחות ביחס לחורף, הקרם פנים (אותו אחד של אוליי) לקח צעד אחורה ואני משתמשת בו רק מס' פעמים בשבוע, בעיקר אחרי פילינג ו/או מסכה.
במקומו הוספתי לשגרה היומיומית שלי מי פנים של ניוואה.


מי הפנים מיועדים לעור מעורב או רגיל ואאל"ט קיימת גם גרסה לעור יבש/רגיש.
מי הפנים עצמם מרגישים מאוד עדינים על הפנים, אם כי אלכוהול כן מופיע ברשימת המרכיבים. אני מרגישה שהם כן מאזנים את העור ומסירים את כ-ל הלכלוך שאולי נשאר, ולא מגרים את העור בכלל.

מוצר נוסף שאני משתדלת להכניס בשימוש יומיומי הוא קרם הגנה לפנים עם מקדם גבוה - במקרה שלי קרם הגנה של ניוטרוג'ינה עם SPF 45. אני מתביישת להודות, אבל השנה זו הפעם הראשונה שאני שמה קרם הגנה יעודי לפנים על בסיס קבוע, אבל איך אומרים, עדיף מאוחר מאשר אף פעם?


הקרם הגנה זה מגן גם מפני קרני UVA וגם מפני UVB, נספג בצורה טובה, מעט מבריק, אבל עם פודרה קלילה מעל נראה מאט לגמרי וגם נשאר ככה לאחר כמה שעות.
הקרם נטול ריח אופייני של קרם הגנה - נקודת בונוס לזכותו, ו-הכי הכי חשוב, בשימוש יומיומי לא מחצ'קן - אם כי עדיין חשוב להקפיד לנקות את הפנים טוב טוב בסוף היום.

עוד מוצר חדש שהתחלתי להשתמש בו - קרם עיניים של גרנייה.


 כבר זמן מה חיפשתי קרם עיניים קליל למטרה אחת - לחות. באחד מהשיטוטים בפארמים נתקלתי בקרם העיניים הזה של גרנייה (שהיה גם במבצע של חצי מחיר). הקרם לא מתיימר לעשות הרבה חוץ מללחח את אזור העיניים, ואין לו שום סגולות של אנטי אייג'ינג, שזה היה בדיוק מה שחיפשתי.
הקרם עצמו נעים, לא סמיך מדי ונספג בקלות באזור. אני מניחה אותו לפני השינה, ככה שאני לא יודעת איך הוא מתפקד עם איפור מעליו, אבל מההתרשמות שלי ממנו - הוא לא אמור לעשות בעיות.
בקיצור קרם עיניים נחמד וקליל - ומי שמחפשת אחד כזה, שווה לבדוק אותו על הדרך.

בגזרת הטיפוח השבועי מככבים שני מוצרים של ג'ייד שאיתי כבר *שנים* ואף פעם לא מאכזבים, והראשון הוא פילינג לפנים:


פילינג עם גרגרים בריח ורדים - הפילינג המושלם למי שאין לה בעיה של פצעונים. הוא לא אגרסיבי ועם זאת, העור אחריו מרגיש כמו אחרי טיפול פנים, נקי, רענן ונעים למגע. הוא מספיק עדין גם לשימוש של כמה פעמים בשבוע, בעיקר בתקופות החמות יותר.
אחד היתרונות שלו הוא שהוא מתאים לטווח רחב של גילאים - אמא שלי, כמוני, גם משתמשת בו כבר מס' שנים ואפילו לא חושבת להחליף - ככה שאם אתן בגיל 40+, הוא יתאים גם לכן.


מסכת פנים - מוצר שבחורף אני לרוב לא מקרבת לפנים המיובשות שלי, אבל בקיץ - עושה פלאים.
המסכה שאני משתמשת בה היא גם כן של ג'ייד - והיא מסכת חימר.


המסכה מיועדת לעור שמן/מעורב, והיא בעצם מסכת חימר, מאלו שמתייבשות על הפנים אחרי 10 דקות ואי אפשר להזיז שום שריר עד שמורידים אותה.
מהניסיון שלי איתה - היא "מייבשת" בדיוק במידה הנכונה את האזורים השומניים בעור, מאזנת אותו ואפילו מצמצת נקבוביות.
ההסרה שלה יכולה להיות קצת מעצבנת כי היא נוטה להידבק קצת לעור, ולכן אני נעזרת בספוגית הגומי שמצורפת לסבון שלי בשביל להוריד את המסכה בקלות.



והכי הכי חשוב - שני המוצרים האלה מתומחרים בצורה מעט הזויה (כיאה לארצנו), לכן תמיד, אבל תמיד, תחפשו אותם במבצעים שווים, ויש לא מעט כאלה.

ואיך אפשר בלי - מדבקות לניקוי נקבוביות. אחרי שהרבה זמן השתמשתי במדבקות של ביורה, החלטתי לנסות את אלה של לייף שהיו במבצע.
המדבקות לשמחתי התגלו כיעילות, כמובן לא מוציאות את *כל* הנקודות - אבל לא נראה לי שקיימות כאלה שכן.
לעומת האלה של ביורה, שהיו מותאמים בצורה שלהם לאף, את אלה צריך להנדס מעט בשביל לכסות את כל האף P:
ההסרה שלהן לא עדינה במיוחד - ככה שבעלות עור רגיש - קחו את זה בחשבון..


ואחרון חביב, כי איך אפשר לדבר על קיץ בלי להזכיר דאודורנטים?
פה אני מודה, יש לי אובססיה מסויימת, ואני אתן לתמונה לדבר בשם עצמה:


ה-דאודורנט האהוב עליי, בכל צורתו האפשרית - הדאודורנט בריח מלפפונים (?!) של דאב.
אני מאוד אוהבת את הריח שלו, והוא עושה את העבודה כמו שצריך. 
את החוזק שלהם, מהגבוה לנמוך אפשר לדרג כ: סטיק-רול-ספריי, ואת הסימן שהם משאירים - בדיוק ההפך ולכן יש לי בעצם את שלושתם.

עד כאן להפעם, מאחלת לכן קיץ קריר עד כמה שניתן ;)


5 תגובות:

  1. מסוקרנת מאוד לגבי המדבקות של לייף, ואולי הגיע הזמן לנסות את הפילינג של ג'ייד כי את לא הראשונה שמהללת אותו ! :)

    השבמחק
  2. אני מתה על מסכות חימר! אומנם ניסיתי רק אחת (של ד"ר פישר) אבל התחושה שאחריה פשוט נעימה כל כך! אני באמת צריכה לנסות את המדבקות של לייף או של ביורה, הרבה שנים לא השתמשתי במדבקות כאלו כי הייתי בטוחה שזה סתם חרטא, אבל בזמן האחרון אני שומעת עליהן יותר ויותר, ונראה לי כיף לנסות שוב :)

    השבמחק
  3. שגרה בסיסית נחמדה. אני מאמינה שעם השנים היא עוד תתפתח ;)

    השבמחק
  4. אני חייבת להזהיר שהמדבקות באמת לא מומלצות לבעלות עור רגיש ו/או אם אתן משתמשות בקביעות בפילינג. החברה לא ממש משנה, זה הקונספט. אני ניסיתי מספר פעמים מכל החברות- ביורה, לייף, ביוטיקר, ובכל פעם או שנאלצתי להרטיב לגמרי את המדבקה כדי להסיר אותה ואז היא לא תרמה כלום, או שהתעקשתי ויחד עם המדבקה ירדה גם שכבה מכובדת של עור. תזהרו!

    השבמחק
  5. יש לך שגרה קלילה ונעימה!
    את הקרם עיניים של גרנייה אשמח לנסות.
    הפילינג ש'ל ג'ייד היה הפילינג הקבוע שלי בצבא! כמה שאהבתי אותו!

    השבמחק