יום רביעי, 26 בפברואר 2014

אתרים שכדאי להכיר - סטרוברי

אחרי הפוסט על זיופי קניות ברשת שמסביר ממה לאזהר ואיפה לא לקנות, החלטתי לכתוב סוג של סדרת פוסטים על איפה כן כדאי לבזבז את מיטב כספיכן ;)

הפוסט הראשון בסדרה הוא שיתוף פעולה קטן עם אתר הקניות StrawberryNet.


סטרוברי הוא אתר קניות ענקי עם מבחר המותגים מהגדולים שיצא לי לראות. לעמוד הפייסבוק של האתר יש קרוב ל-3 מיליון לייקים וזה בפני עצמו כבר אומר די הרבה :P

מה אפשר למצוא באתר?
מבחינת סוגי המוצרים - כל מה שקשור לאיפור, לטיפוח העור והשיער ובישום (גם לנשים וגם לגברים).
מבחינת מותגים - רוב המותגים המוצעים באתר הם על הסקלה היותר יוקרתית. תוכלו למצוא באתר מותגים כמו שאנל, דיור, דרמלוג'יקה, לה מר, ג'יבנשי, קרסטס ועוד. או במילים אחרות כאלה שביום יום צריך לשבור קופת חיסכון בשביל לרכוש מוצר או שניים, אלא שבאתר הם מוצעים במחירים זולים משמעותית.
אגב במידה וחיפשתן אתר ששולח נארס לארץ - תוכלו למצוא באתר את כל מבחר הסמקים המפורסמים של נארס במחיר שגבוה בכ-5$ בהשוואה למחיר שלהם בספורה.


החלוקה לקטגוריות היא מאוד נוחה, בתוך כל קטגוריה אתן בוחרות את החברה המבוקשת וגם שם יש חלוקה לקרמי יום/לילה, מוצרים לגוף, הגנה מהשמש וכד'.

מה אני הכי אוהבת באתר הזה? ובכן, מכירות את הקולקציות המוגבלות של שאנל שמגיעות עם פודרה שעולה איזה 400 שקל? אם יש לכן סבלנות לחכות קצת, סביר להניח שתוך זמן קצר הפודרה הזאת תגיעה לאתר ותעלה לכן חצי מזה!
שימו לב שבאתר יש גם קולקציות מוגבלות שהולכת כמה שנים אחורה, אז תעשו את השיקולים שלכן של מחיר מול כמה זמן שימוש נותר למוצר.

היתרון של האתר מביא אותי גם לחיסרון שלו - לא תמיד יש מלאי קבוע של אותם המוצרים ולפעמים צריך להיות ממש סטוקרית ולעקוב אחרי המוצרים החדשים, ואלו יכולים להגמר באותה המהירות שבה הם גם הופיעו.
ובשביל לא לפספס מבצעים כאלה יש לכן כמה אופציות:
1. להרשם לעידכונים במייל בחלק העליון השמאלי של האתר.
2. להיות חברה בקבוצת ה"המציאות שלי בסטרוברי", או להצטרף לקבוצה מדרדרת ביותר שמוקדשת כולה לאיפור יוקרתי (קליק כאן), שסטרוברי מככב שם לא מעט ;).
מלבד זה לאתר יש גם עמוד של מבצעי היום שעובד בשיטת ה-you snooze you lose. בו למשל צץ מדי פעם מעגל הריסים המפורסם של שו אמורה במחיר ממש טוב, ואני בעצמי כרגע אורבת לאחד, אז תעדכנו במידה ואתן רואות :P

עברית:
לאתר יש אופציה של תירגום לעיברית, *אבל* אני ממש לא ממליצה עליה אלא אם כן אתן באמת מתקשות באנגלית, כי התירגום לעיברית הוא נורא גוגל-טרנסלייטי, או בקיצור גרוע =D היו כמה פעמים שממש שברתי את הראש בנסיון להבין על מה לעזעזל הם מדברים בתיאור המוצר! אבל אם בא לכן בכל זאת עברית או שאתן רוצות לצחוק קצת, לכו על זה;).

הנחת נאמנות:
מהדברים הקטנים שתמיד גורמים לחזור לאתר קניות! לאתר יש מדיניות של הנחות נאמנות שמשתנות בהתאם לכמות ההזמנות שביצעתן, ואחרי ההזמנה ה-20 אתן מקבלות 10% הנחה קבועים בכל הזמנה. שימו לב שההנחה היא אוטומטית ומתבססת על המייל איתו אתן מבצעות את ההזמנה.

הנחות נאמנות מתוך האתר
כמובן שאם זאת ההזמנה הראשונה שלכן (מעל 25$) אתן לא תצאו מקופחות ותקבלו הנחה של 5% ומתנה לבחירתכן.

משלוח:
המשלוח הוא חינם לכל מה שלא בושם (שמצריך טיפול מיוחד), ולוקח בין שבוע לבין 10 ימים עסקים, והיות והזיכרון שלי לא משהו בשעות המאוחרות (חייה של סטודנטית), אני לא זוכרת מאיפה החבילה יוצאת, או משוויץ או משבדיה. אני אעדכן את הפוסט כשהחבילה שלי שבדרך, תגיע :P

שירות לקוחות:
אני לשמחתי לא זכיתי להכיר מקרוב את שירות הלקוחות של האתר, אבל ברשת יש לו מוניטין מאוד גבוה.
כל פניה לגבי מקוריות, טריות ושלמות המוצר זוכה ליחס ועד עכשיו יצא לי לשמוע רק דברים טובים על שירות הלקוחות שלהם. אם החוויה שלכן אחרת, אני אשמח לשמוע!

זהו לפוסט הראשון בסדרה:) אם יצא לכן להזמין מהאתר אשמח לשמוע על ההתנסות האישית שלכן איתו!


5 תגובות:

  1. היי. בהחלט יצכ לי להזמין. בהחלט מומלץ. אישית אני לא קנדידטית למוצרי יוקרה אבל מידי פעם אני מוצאת שם משהו שאני צריכה או שהומלץ עליו. למשל הפלטה של סמאשבוקס שהומלצה על ידי בייבי סטפס בהנחה מופלגת. השירות לקוחות שלהם באמת עונה מהר. אני שאלתי לגבי מקוריות אותה פלטה וקיבלתי תשובות.

    השבמחק
  2. אינפורמטיבי ביותר.
    דעתי חלוקה על סטרוברי אבל עדיין מזמינה משם (ההזמנה האחרונה שוגרה לפני מס' דקות. צירוף מקרים משעשע) הם כבר שלחו לי מוצרים פגי תוקף ואפילו מוצרים מזוייפים! צריך לבדוק טוב כל הזמנה שמגיעה

    השבמחק
  3. אחד האתרים האהובים עליי.

    השבמחק
  4. תודה! :) האמת עוד לא רכשתי ממנו כי אני עדיין מתלבטת. אבל.. רציתי לשאול, בחירת המתנה (בקניה הראשונה) מגיעה כשאת כבר לוחצת על התשלום? כי כל פעם שנכנסתי לראות, לא היתה לי אופציה לבחור משהו.. מצד שני, לא השלמתי אף פעם את תהליך התשלום, ולא רכשתי כלום.. :/

    השבמחק