יום שבת, 5 ביולי 2014

Summer Weather Tag - My Take

בשעה טובה הקיץ הגיע גם אליי. סוף סוף אפשר לאוורר את מיליון השמלות שיש לי בארון ולצאת החוצה בכפכפים (ומטרייה כמו שתראו בהמשך..) ועם כמה שפחות שכבות.
אני מאוהבות הקיץ ולרוב תשמעו אותי מתלוננת יותר על הקור של המזגן מאשר על החום בחוץ ולכן הטאג הזה הוא מושלם בשבילי, ואחרי ששנטי היפהפייה תייגה אותי בטאג שלה - לא הייתה ברירה מלהתיישב ולכתוב את הגרסה שלי לפוסט הקייצי הזה :)


געגועים לתאילנד!
מה גוון הלק האהוב עלייך לקיץ? אני אהיה רמאית ואלך על סוג לק ולא על גוון - גליטר! אני חולה על כל סוגי הגליטרים בערך (חוץ מהזה שמזכיר את חיידק ה-E-Coli, איתו עדיין קשה לי קצת D:). הבאסה עם גליטרים זה שקשה להוריד אותם, אבל אפשר להתנחם בעובדה שגם כשהם מתחילים להתקלף - הם עדיין נראים יותר טוב מלק רגיל, אז אפשר למשוך אותם יותר מהרגיל :P


מתוך גוגל
מה גוון השפתון האהוב עלייך לקיץ? כל מה שנמצא על סקלת האדום-ורוד בוהק ומאט! בעיקר אני צופה שהנחרש העונתי יהיה קנדי יאם יאם של מאק, שאמנם נקנה כבר בחורף, אבל חיכה יפה לימים החמימים!
קנדי יאם יאם של מאק
בורז'ואה מסדרת הרוז' וולווט מס' 03
מהו הבגד האהוב עלייך בקיץ? שמלות וחצאיות ארוכות! אני מתרחקת כמו מאש מג'ינסים ארוכים (שורטים תמיד מוזמנים) ושונאת להרגיש בד דבוק לי לרגליים, לכן חצאיות ושמלות זאת הבחירה הטבעית, כל צבע הולך ;)



מהו האקססורי האהוב עלייך בקיץ? למרות תשובת ה"משקפי שמש" המתבקשת, זה לא לגמרי יהיה נכון כי גם בחורף לא תתפסו אותי בלי! ככה שהם איתי all year long. אז מה באמת נמצא איתי כל קיץ, או היה בכל אופן כי בקנדה אין כאלה? ;(((
מים אלוורה! בשניה הזאת סביר להניח שאמרתן לעצמך אחד מהשניים "איכס איך את שותה את הגועל הזה?" או "אני מתה עליהם גם!!".
מהו טרנד הקיץ שהכי מרגש אותך השנה? מאוד משמחת אותי כל המגמה של תזונה בריאה ואני מאוד מקווה שזה לא ישאר בגדר טרנד וזה באמת יהיה משהו שאנשים יאמצו לשגרה שלהם! אגב, לכל מי שמתעניינת לגבי פוסט התזונה שהבטחתי - הוא בשלבי כתיבה ;)
מבחינת טרנדים של איפור, לא שמתי לב למשהו מיוחד, אבל מבחינת אופנה אני מאוד אוהבת את כל סיפור ה-crop top כשהוא עשוי נכון, ז"א לא חולצת בטן של ילדה בת 10 שמצורפת למכנס בגזרת אינסטלטור, אלא שילוב שחושף רצועה קטנה של עור מעל הפופיק!


מתוך הבלוג של קרלי
מתוך הבלוג של טנישה
מה הנר האהוב עלייך לקיץ? האמת שמלבד אובססיית הנרות שפיתחתי אי שם בכיתה ו', אני לא בן אדם של נרות. אבל היום במקרה הייתי באיקאה והחלטתי לתת צ'אנס לנר תותים חמוד, מי יודע, אולי זאת תהיה אהבה?

מי הגוף והבושם המועדפים עלייך בקיץ? ה-בושם שצועק קיץ הוא לייט בלו של דולצ'ה&גבאנה. הריח שלו הוא אחד הריחות המרעננים, ואם אתן לא מכירות אותו - רוצו להסניף!



איך מזג האוויר באיזור שאת גרה בו? בניגוד למה שאנשים חושבים, קנדה לא מלאה בדובי קוטב ופינגווינים (לפחות לא איפה שאני גרה ;)) והמזג אוויר פה בקיץ חביב למדי, נע בין 24-30 מעלות לרוב + לחות. רק מה? הרבה פעמים התחזית היא 32 מעלות + סופת ברקים. כן, כן, סופת ברקים עם מבול ואתן עם שורט וכפכפים בחוץ!



מה הדבר האהוב עלייך בקיץ? קודם כל הקיץ עצמו! אני מסוג האנשים שנכנסים לדכאון חורף ברגע שמתחיל להתקרר ובקיץ אני פורחת! אחד הדברים שאני אוהבת זה העובדה שמחשיך מאוחר ואין הרגשה של 12 בלילה כשהשעה היא קצת אחרי 5 :). וכמובן - חופש מהלימודים, אושר צרוף!

מה התוכניות שלך לחופשת הקיץ הקרובה? במילה אחת - ישראל! אין לתאר כמה התגעגעתי, ולמרות שכרגע זה נראה כאילו אני הולכת לבלות את החופשה שלי עם צבע אדום ברקע, אבל היי, לפחות בארץ הקודש ;)


התמונה מכאן
עם כל מה שקורה לאחרונה בארץ אני רק אאחל לכן שבוע שקט ורגוע!
וכמובן שאני אשמח לשמוע גם על הדברים האהובים עליכן בקיץ :)



7 תגובות:

  1. מעניין! חבל שלא אהיה בארץ כשאת פה

    השבמחק
  2. משקה אלוורה! אני מתה על זה! :)
    הבושם של דולצ׳ה מעולה, לצערי הוא לא מחזיק עלי יותר מדי :( (ברמה של חצי שעה ואז הוא מתפוגג...)
    שתהיה לך חופשה נעימה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא עליי הוא יחסית עמיד..
      ותודה רבה :)

      מחק
  3. פוסט מקסים יקירתי! :)
    אני אוהבת את נר התותים מאיקאה! ומסכימה איתך לגבי אופנת הקרופ-טופ..
    איזה כיפיים השפתונים של בורז'ואה, הא? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, ובאמת כייפים בטירוף ;)

      מחק
  4. המשקה אלוורה קצת מוזר בעיני, אבל מדי פעם יש לי חשק עז אליו.
    אוי תאילנד.... קחו אותי לשם מיד.

    השבמחק