יום רביעי, 8 באוקטובר 2014

מראות איפור מהתקופה האחרונה -ספטמבר אוקטובר

הטמפרטורות ירדו, השמים מכוסים בעננים ושוב צריך להסחב עם מטריה לכל מקום - הסתיו ללא ספק הגיע למונטריאול ;(
בחודשיים האחרונים האיפור שלי עבר למוד סתוי, מה שאומר שפתיים בגוונים כהים והמון גוונים חמים בגזרת איפור העיניים. בכל הקשור לשפתיים, נדיר שתתפסו אותי עם אותו שפתון מעבר לפעמיים בחודש, אבל ככה זה כשיש לך מעל 150, חייבים לגוון.. לעומת זאת, על העיניים בשבועות האחרונים נתקעתי במיוחד על פלטה סתוית של עופרה (הפלטה התקבלה מהחברה), ובשילוב עם קרם ברולה של מייקאפ גיק, הייתה אחראית לרוב מראות האיפור בשבועות האחרונים, וכמה מהם הספקתי לצלם בצורה נורמלית לפוסט :P

קצת על הפלטה:


הפלטה, ששמה Diamonds, מורכבת מחמש צלליות, כאשר ארבע מהן הן בגימור שימרי ואפילו מעט לכיוון המטאלי ואחת בגימור שדומה יותר לסאטן.

left to right: gold rush, bliss, divine, plastic, essential

הגוונים הכי קרובים למציאות בתמונה הראשונה והם כולם נעים על סקלת הברונזה-נחושת. פתרון מעולה למי שאוהבת גוונים נייטרליים, אבל כאלה שעדיין מוסיפים קצת כיף לאיפור.
אני חייבת לציין שאת כל הצלליות בפלטה ניתן להשיג גם בנפרד (אם כי המחיר של הפלטה הרבה יותר משתלם, כ-180 ש"ח לחמש צלליות בגודל מלא), והלוואי שכל החברות שמוציאות פלטות היו מאמצות את העניין, כי תמיד יש את הצללית האחת שנחרשת ומבאס לקנות פלטה חדשה רק בשבילה :/
הצלליות מאוד מאוד פיגמנטיות, קלות להנחה וטשטוש, לגוונים היותר כהים יש מעט פול אאוט, ומבחינת העמידות - עם פריימר נשארו עליי עד סוף היום. למי שמתחשק אפקט יותר 'רטוב' ומתכתי יכולה להניח אותן בהנחה רטובה (מים, דורליין, פיקס פלאס), אבל זה לגמרי לא חובה, הם עובדות מעולה גם בהנחה יבשה.

מימין לשמאל:
Essential - גוון נחושת אמיתי, והצללית האהובה עליי בפלטה. לא חושבת שיש גוון עיניים שהיא לא תראה עליו טוב.
Plastic - צללית בהירה בגוון שמנת צהבהב, בגימור סאטן. הזכירה לי את צללית ניילון של מאק, אבל בגרסה המעודנת שלה, מושלמת להארות מתחת לגבה וגם מאוד אהבתי אותה על כל העפעף כי היא נותנת לעין מראה רענן ומואר.
Divine - גוון שעדיין אפשרי להגדיר כנחושתי, אבל עם פחות גוון אדום, ויותר לכיוון הכתמתם.
Bliss - מן גוון בז' חמים ושימרי, אני אוהבת לשים אותו בזווית הפנימית של העין להארה קצת יותר דרמטית ומורגשת.
Gold Rush - גוון אפרסקי חם מהסוג שמאפשר ליצור מראה עיניים שלם עם צללית אחת.

left to right: gold rush, bliss, divine, plastic, essential

והמראות איפור שעשיתי עם הפלטה:



אין כמו שינויי תאורה בשביל להלבין אותי לגמרי :(
במראה הזה הלכתי על איפור עיניים עדין ושפתיים אדומות בגימור מאט, שהושג הודות לשילוב של עיפרון שפתיים של קרליין (בגוון Cherry) , שפתון של ביוטיקר (מס' 50) ופודרת HD של אלף מעל בשביל לספוג את כל הלחות.

שאר המוצרים בהם השתמשתי למראה הזה:


המראה השני הוא שילוב של עיניים מודגשות ושפתיים גלוסיות (וקיללתי כל רגע עם הגלוס הזה):



אחת התובנות שאליהן הגעתי החודש היא שאני פשוט מתעבת את השילוב של שפתון וגלוס מעל! מעבר לזה שזה השילוב הכי לא עמיד בעולם, הוא פשוט נוזל לכל עבר, שיניים, הפינות של הפה, You name it! זה אולי מצטלם טוב בתמונות וסרטונים, אבל אין יותר גרוע מזה ליומיום.
הריסים במראה הזה הן של פורבר 21 ומאוד הופתעתי מהם האמת, אהבתי אותם הרבה יותר ממה שציפיתי. הם היו גמישים ונראו לא מלאכותיים מדי במציאות (לא יודעת עד כמה ה'טבעיות' עוברת בתמונות :P), מה שכן, אין לי מושג אם הם נמכרים גם בחנויות בארץ ואשמח לעידכונים בעניין :)

המראה האחרון עם הפלטה (שאולי ראיתן כבר באינסטגרם של הבלוג):


מראה שלקח לי אולי 10 ד' לעשות, כאשר על העיניים כל העבודה הסתכמה בקרם ברולה של מייקאפ גיק בקפל ו-essential של עופרה על כל העפעף. על השפתיים הנחתי את השפתון הנייטרלי האהוב עליי לאחרונה - mauve it over של רבלון.

אחרון חביב לפוסט הזה הוא מראה משבוע שעבר, עם אובססיה נוספת שלי - שפתונים בגוונים ואמפים:


השפתון המהמם הזה הוא Sin של מאק, והוא קבוע בליין הפרו. הגימור שלו הוא מאט והגוון שלו בורדו מעט סגלגל כהה ומשגע. המינוס היחידי שלו הוא שהוא לא אטום ב-100% כמו שאר שפתוני המאט של מאק שברשותי, אבל זה לא מנע ממני להתאהב בו ^_^
בעיניים השתמשתי בגווני המאט מנייקד 3 ו-bliss של עופרה בזווית הפנימית של העין, ועכשיו ממש מתחשק לי לעשות מראה נוסף בסגנון הזה, אבל עם גוונים כהים יותר וקצת יותר דרמה.


זהו :)

כרגיל אשמח לשמוע איזה מראה אהבתן הכי הרבה ומה פחות, וכמובן איזה מראות כיכבו אצלכן בחודשיים האחרונים!


19 תגובות:

  1. זהו! כאילו כלום!!! חצופה! יפה יפה, טרנדית, מוכשרת וזוהרת. חתול מאוהב

    השבמחק
  2. וואוווו! איזו פלטה משגעת...
    ממש אהבתי את המראה עם האייליינר
    משגע...

    השבמחק
  3. פלטה מהממת...גם את...
    אהבתי בעיקר את הלוק האחרון...ממש יפה לך שפתיים ומפיות ועיניים חשופות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם אוהבת את השילוב, עם כל האהבה שלי לצלליות, לפעמים כייף ללכת על המינימום בעיניים!

      מחק
  4. גם אני לאחרונה התאהבתי בשפתונים אדומים ו ואמפיים.. אהבתי בעיקר את מראה העיניים עם האייליינר וגם את המראה האחרון. מאוד מתאים לך! מסכימה איתך שגלוס ליום יום זה כל כך לא נוח! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא נוח בלשון המעטה! שכחתי להוסיף את האישיו עם השיער שנדבר לגלוס ואח"כ מורח אותו על כל הפרצוף :O

      מחק
  5. הפוסט שלך א בדיוק בזמן שא י חושבת האם לחברה הזאת יש פלטות lol ואז קראתי שחמש לליות עולות 180 ש"ח שזה יד פיל אותה מבחינתי. באסה ( יחס לפלטות אחרות שעולות אולי 200 ויש בהן הרבה הרבה יותר). אוף לי :-\ תוד על פוסט :-):-)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שהפוסט היה לך שימושי! בנוגע למחיר, הוא ללא ספק לא מחיר של דראגסטור, אבל בהשוואה לצלליות באיכות דומה , כמו מאק למשל, צללית אחת בפאן עולה 70 מה שאומר שחמישיה תעלה לך 350, ובמקרה כזה עופרה זאת אופציה הרבה יותר שפויה :P

      מחק
  6. יואווו את ככ יפה!!! עזבי איפור, לכי לדגמן!

    השבמחק
  7. אוווו מאמא סין יושב עליך כלללללללל כך יפה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! כרגע הוא הפייבוריט החורפי שלי ;)

      מחק
  8. הכי אהבתי את הלוק האחרון חביב :)
    מתה על הבלוג שלך! הוא תמיד אינפורמטיבי ומספק פרטים חשובים. אוף אני כל כך לא יודעת להתאפר, כל פעם כשאני מנסה לחקות את הלוקים שלך אני נראית כאילו עברתי תאונת דרכים עם דובוני אכפת-לי!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח אל תתייאשי, מבטיחה לך שהכל עניין של תרגול ;) ותודה רבה:))

      מחק
  9. הפלטה של עפרה נראית ממש שימושית, ובשביל 5 צלליות המחיר שלה סבבה לגמרי...
    אני אוהבת מאוד את כל השפתונים הדרמטים המשוגעים שלך :) הכי אהבתי את "גרסת המאט" שנתת לשפתון של ביוטיקייר, הייתי בטוחה שזה איזשהו מותג יוקרתי ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. גימור המאט משתדרג ברגע כל שפתון :P

      מחק
  10. כל המראות מהממים עלייך! ולפלטה הזו יש אחלה של גוונים!
    גם אני רוצה גשם וסתיו אמיתי:(

    השבמחק